Egy hömpölygő időfolyam a múlt
és én elveszek néha fodraiban
ahogy a jelen partjait nyaldosva
száguld a  jövő felé.

Fodrok, kiragadott momentumok
rabolnak és térítenek el attól akivé
lettem és egy ideig fejvesztve kergetem
azt ami már rég nincs.

Te sem vagy már, hiszen lefolytottuk
egymásban az 'én'-t, de 'mi' sem voltunk
már bár te tudom hogy úgy gondoltad
így el kellett jönnöm.

Most már én vagyok, igazi 'én' de az
időfolyam fodraiban megérzem néha
azt amik voltunk és nehezen tudom
pótolni a hiányt.

De jól van így. A fodrok elcsitulnak és
eltűnnek ahogy más fodrok bukkannak elő
és én csendben dúdolva hagyom hogy
elfeledtessenek.

íródott: 2007 telén

Szerző: ducsi  2007.11.10. 03:46 Szólj hozzá!

Címkék: Keserédes

A bejegyzés trackback címe:

https://ducsszabadon.blog.hu/api/trackback/id/tr385234219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása